مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 14:302020-03-14بين الملل

یمن | پخش اعترافات جاسوسان عربستان و امارات بعد از عملیات بزرگ صنعاء


تعدادی از جاسوسان بازداشت شده طی عملیات بزرگ امنیتی صنعاء اعتراف کردند، گزارش هایی در زمینه های مختلف امنیتی، رسانه ای و آموزشی تهیه و به سرتیم های خود در عربستان سعودی تحویل می داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالخالق العجری سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی یمن بهمن ماه گذشته از یک عملیات امنیتی بزرگ و کشف دو هسته ترورریستی خبر داد که به دست سازمان اطلاعات عربستان سعودی و اماراتی اداره می شده اند و اقدامات تخریبی انجام می داده اند.

بر اساس گزارش شبکه المسیره ، وزارت کشور دولت نجات ملی یمن امروز (شنبه) بخش هایی از اعترافات خیانتکاران وابسته به هسته های تروریستی را پخش کرد.

بنا به این گزارش، امروز اعترافات شش نفر از اعضای این هسته تروریستی پخش شده که در زمینه اقدامات خرابکارانه در بخش جنوبی صنعاء و شهرستان های السبعین ، الوحده ، الصافیه ، آزال و التحریر فعال بوده اند.

این افراد بر روی زمینه های امنیتی، آموزشی و رسانه ای تمرکز داشته اند و گزارش های خود را به هسته اصلی در عربستان می رسانده اند؛ هسته ای که از پنج فرد فراری و تحت تعقیب تشکیل شده است.

جاسوسان بازداشت شده در این برنامه شیوه فعالیت های تخریبی خود را که در قالب گزارش به سرتیم ها تحویل داده می شده، تشریح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن | پخش اعترافات جاسوسان عربستان و امارات بعد از عملیات بزرگ صنعاء

یمن | پخش اعترافات جاسوسان عربستان و امارات بعد از عملیات بزرگ صنعاء